Avtomatsko knjiženje v KPO

Avtomatsko knjiženje v KPO omogoča prenos podatkov iz modulov Fakturiranje, Prejeto ali DDV.

Avtomatsko knjiženje poteka po naslednjem postopku:

1. Izvor

Izberite Izvor podatkov. Izpis nato omejite ali s številko dokumenta ali z zaporedno številko. Dodatni filter je tudi datum sestave, npr. 01.01.2020 - 31.01.2020. Preverite datum knjiženja.

2. Priprava in izbira dokumentov za knjiženje

Kliknite na gumb Priprava in v tabeli se bodo pojavili dokumenti. Vsi so obkljukani (prva kolona v tabeli). Samo obkljukani so predmet avtomatskega knjiženja in se bodo tako pojavili v knjigi prihodkov in odhodkov. Zneski računov bodo z DDV ali brez DDV, odvisno od vaše nastavitve tipa zavezanca (podpoglavje "Upravljanje/Splošne nastavitve").

3. Knjiženje in kontrola

Kliknite Knjiži in knjiženje se bo začelo. Po knjiženju obvezno preverite podatke. Več o tem v podpoglavju KPO/knjiga prihodkov in odhodkov - zajem podatkov.