Uporabniki

Info

Prvi uporabnik nastane ob prvem zagonu programa in dobi ime kot mu ga določite. Ta uporabnik je upravitelj in ima dostop do vseh opcij programa.

Uporabnikov je lahko poljubno veliko. Vsakemu uporabniku je potrebno določiti:

- uporabniško ime s katerim se prijavlja v program

- geslo za prijavljanje v program

- nastavitev ali je uporabnik upravitelj.

Uporabniško ime

Uporabniško ime je poljubno ime dolžine med 5 in 20 znaki.

Geslo

Geslo je poljubna kombinacija črk, številk in znakov dolžine med 5 in 50 znaki. Geslo naj ne bo preveč enostavno in naj ne bo vaše ime, kraj ali karkoli lahko ugotovljivega.

Primer dobrega gesla: "jk4sj2g-0h"

Kako težko/lahko naj bo geslo je odvisno od varnosti, ki jo potrebujete.

Upravitelj

Vsakemu uporabniku se lahko nastavi, da je upravitelj. Upravitelj lahko dodaja nove uporabnike ali spreminja nastavitve uporabnikov kot so uporabniško ime in geslo, dostop do menujev ipd...

Avtomatska prijava ob zagonu

Ta možnost omogoča, da vas program ob zagonu sam prijavi brez vnosa uporabniškega imena in gesla. Nastavite jo lahko samo enemu uporabniku, ki mora hkrati biti tudi upravitelj.

Poslovalnica

Za uporabnika izberite poslovalnico v kateri dela. Privzeta poslovalnica je "Glavna poslovalnica".

Menuji

V tabeli Menuji lahko posameznemu uporabniku določite do katerih delov programa ima dostop.

V tabeli naredite kljukice ali jih počistite, nato pa kliknite gumb Uredi.

Možnosti

V tabeli Možnosti posameznemu uporabniku določate dostop do določene funkcionalnosti.

V tabeli naredite kljukice ali jih počistite, nato pa kliknite gumb Uredi.

Podpis

V nastavitvah podpisa lahko določenemu uporabniku nastavite podpis (faksimile podpisa), ki se bo uporabljal na izhodnih dokumentih. Za izbiro slike podpisa kliknite gumb Izberi in poiščite želeno slikovno datoteko. Viden je tudi predogled podpisa. Z gumbom Odstrani pa lahko podpis za uporabnika odstranite.

Podpis lahko nastavite tudi globalno, kjer lahko za sliko uporabite npr. samo sliko štampiljke, le ta pa bo na izpisu v kolikor uporabnik nima nastavljenega podpisa. Več o tem v podpoglavju "Upravljanje/Nastavitve izhodnih dokumentov/Podpis".