Avtomatsko knjiženje v KPO omogoča prenos podatkov iz modulov Fakturiranje, Prejeto ali DDV.
Avtomatsko knjiženje poteka po naslednjem postopku:
1. Izvor
Izberite Izvor podatkov. Izpis nato omejite ali s številko dokumenta ali z zaporedno številko. Dodatni filter je tudi datum sestave, npr. 01.01.2020 - 31.01.2020. Preverite datum knjiženja.
2. Priprava in izbira dokumentov za knjiženje
Kliknite na gumb Priprava in v tabeli se bodo pojavili dokumenti. Vsi so obkljukani (prva kolona v tabeli). Samo obkljukani so predmet avtomatskega knjiženja in se bodo tako pojavili v knjigi prihodkov in odhodkov. Zneski računov bodo z DDV ali brez DDV, odvisno od vaše nastavitve tipa zavezanca (podpoglavje "Upravljanje/Splošne nastavitve").
3. Knjiženje in kontrola
Kliknite Knjiži in knjiženje se bo začelo. Po knjiženju obvezno preverite podatke. Več o tem v podpoglavju KPO/knjiga prihodkov in odhodkov - zajem podatkov.