ArtSoft Firmar - poslovni program za vaše poslovanje

Poslovni računalniški program za vodenje podjetij.

DEMO verzija

Verzije

Program Firmar je na voljo za uporabo na operacijskem sistemu Windows.

Na voljo je tudi Firmar blagajna za Android, ki vam omogoča uporabo davčne blagajne na telefonu ali tabličnem računalniku.

Program za izdajo računov, vodenje blagajne, potne naloge in obračun potnih stroškov, evidenco prejetih računov, vodenje prometa na transakcijskem računu, spremljanje plačil, izdelavo plačilnih nalogov in vodenje zalog.

Več o tem

Uporaba

Firmar je mogoče uporabljati na več načinov - od poljubnega kombiniranja in povezovanja modulov, do povezovanja več programov Firmar v skupen sistem - omrežje.

Paketi / moduli

Ponudba vseh paketov in pregled vseh modulov.

Lastnosti

Kakšne so lastnosti programa Firmar?

 

Firmar - uporabniški priročnik

Navodila za uporabo programa Firmar so na voljo preko spleta (spodaj) ali v naslednjih formatih:

firmar-navodila.pdf PDF

firmar-navodila.doc Word

firmar-navodila.odt OpenOffice

Navodila lahko prikličete tudi v programu s tipko F1.


Kazalo

Skladišče / Stanje zalog

Stanje zalog nudi pregled zalog v skladišču na določen dan. Izdelate ga lahko za posamezno skladišče ali pa za vsa skladišča. Stanje zalog je lahko informativno ali inventurno.

Informativno stanje lahko izdelate za posamezno skladišče ali vsa skladišča in služi kot evidenca, npr. izpis po skupini artikla, izpis po dobavitelju ali izpis za posamezen artikel v vseh skladiščih. Za pripravo informativnega stanja ne naredite kljukice na inventurno stanje.

Inventurno stanje je za potrditev zaloge izbranega skladišča na datum stanja zalog. To pomeni, da se po vnosu takšnega stanja zaloge, z zalogo pred datumom stanja zaloge več ne ukvarjate. Inventurno stanje izdelate za posamezno skladišče in se nato odraža na karticah artiklov ter hkrati pospeši iskanje podatkov o količinah in cenah artiklov na zalogi. Za izdelavo inventurnega stanja vedno uporabite gumb Pripravi podrobno in naredite kljukico na inventurno stanje. Inventurnega stanja pa ni mogoče izdelati z negativno zalogo - v primeru negativne zaloge je potrebno le-to prej uskladiti. Izdelava inventurnega stanja vam tako služi tudi kot kontrola zaloge, zato ga je priporočljivo izdelati pogosteje.

Dokument se izdela večinoma avtomatsko. Vnesite le pravilni datum, po želji pa tudi opis in vnašalca. Izberite skladišče za katero pripravljate podatke o zalogi. Gumb Pripravi skupno pripravi seznam z artikli, en artikel na vrstico, s skupno količino na zalogi in preračunano nabavno ceno. Gumb Pripravi podrobno pripravi izpis za posamezni artikel v eni ali več vrstic, ločeno po nabavnih cenah in s pripadajočimi količinami.

Tabelo artiklov lahko tudi sortirate po šifri ali po nazivu.

Stanje zalog izdelajte kot zadnji dogodek na izbrani datum (datum stanja zaloge)! Če boste na ta dan po izdelavi stanja zalog izdajali še druge dokumente (prevzemnica, račun ipd.), že izdelano stanje zaloge na ta dan ne bo več aktualno.

Z gumbom Izvozi lahko tabelo artiklov izvozite v datoteko, ki jo lahko odprete v razpredelnici.