Program Firmar je na voljo za uporabo na operacijskem sistemu Windows.
Na voljo je tudi Firmar blagajna za Android, ki vam omogoča uporabo davčne blagajne na telefonu ali tabličnem računalniku.
Program za izdajo računov, vodenje blagajne, potne naloge in obračun potnih stroškov, evidenco prejetih računov, vodenje prometa na transakcijskem računu, spremljanje plačil, izdelavo plačilnih nalogov in vodenje zalog.
Firmar je mogoče uporabljati na več načinov - od poljubnega kombiniranja in povezovanja modulov, do povezovanja več programov Firmar v skupen sistem - omrežje.
Kakšne so lastnosti programa Firmar?
vsebina demo lastnosti fakturiranje blagajniški prejemek izdatek dnevnik prejeti računi prejeti računi stroškovni pregled naročilnica vnos v banko pregledi banke potni nalog obračun potnih stroškov evidenca potnih nalogov pregled računov in plačil terjatve upn plačilni nalogi pobot cenik novosti kontakt podjetje prva stran
V januarju pred pričetkom vnašanja novih podatkov ustvarite novo poslovno leto.
Poslovna leta v programu Firmar je mogoče ustvariti z izbiro Poslovna leta v menuju Upravljanje. Postopek odpiranja novega leta je preprost.
Ko bo novo leto ustvarjeno se bodo avtomatsko prenesli vsi podatki, ki so uporabni za novo leto npr. šifrant partnerjev in artiklov, šifranti dogodkov...
V novem letu boste tako imeli uporabne šifrante, medtem ko podatki, ki se vežejo na staro leto (npr. računi) v novem letu ne bodo vidni. Do njih boste lahko dostopali z začasno zamenjavo poslovnega leta ali preko pregledov dokumentov, kjer pa je zaradi varnosti onemogočeno urejanje starejših dokumentov.
Po ustvarjanju novega leta preverite, če je le to aktivno - podatek je na voljo v statusni vrstici. Aktivno leto lahko vedno zamenjate z izbiro poslovnega leta iz tabele (menu Upravljanje/Poslovna leta) in klikom na Potrdi.
V novem letu pred pričetkom dela preverite šifrante. Imate v šifrantu artiklov artikle, ki jih ne potrebujete? So v šifrantih dogodkov bank in blagajn dogodki, ki jih v tem letu ne boste izbirai? Vse zapise, ki jih ne boste več potrebovali lahko takoj izbrišete.
Novi dokumenti kot so računi in blagajniški prejemki se bodo začeli številčiti od 1 naprej.