ArtSoft Firmar - poslovni program za vaše poslovanje

Poslovni računalniški program za vodenje podjetij.

DEMO verzija

Verzije

Program Firmar je na voljo za uporabo na operacijskih sistemih Windows, Mac in Linux.

Za uporabo ne potrebujete emulatorja, kar pomeni zelo hitro izvajanje!

Na voljo je tudi Firmar blagajna za Android, ki vam omogoča uporabo davčne blagajne na telefonu ali tabličnem računalniku.

Program za izdajo računov, vodenje blagajne, potne naloge in obračun potnih stroškov, evidenco prejetih računov, vodenje prometa na transakcijskem računu, spremljanje plačil, izdelavo plačilnih nalogov in vodenje zalog.

Več o tem

Uporaba

Firmar je mogoče uporabljati na več načinov - od poljubnega kombiniranja in povezovanja modulov, do povezovanja več programov Firmar v skupen sistem - omrežje.

Davčna blagajna

Nadgradnja za davčno blagajno je pripravljena.

Ponudba paketov, ki vključujejo davčno blagajno.

Lastnosti

Kakšne so lastnosti programa Firmar?

 

Vodenje transakcijskega računa

Splošno

Modul Banka omogoča evidenco prometa na vaših transakcijskih računih.

Omogoča avtomatsko zapiranje odprtih računov v povezavi z evidenco terjatev modula Fakturiranje.

Zapira prejete račune modula Prejeto in tako spreminja stanje obveznosti.

Nudi informacije o danih in prejetih avansih, zato boste vedno vedeli kolikšni so dolgovi vaših dobaviteljev in kakšne so vaše obveznosti do strank.

Poleg naštetega vam bodo na voljo še vse ostale informacije o prilivih in odlivih.

Zajem prometa

Vnos prometa transakcijskega računa se vrši na podlagi dejanskih izpiskov banke. Za vsak priliv/odliv je potrebno izbrati partnerja in dogodek. Vsak dogodek si lahko poljubno določite. Seštevajo se prilivi, odlivi in saldi.

Informacije

Za zagotavljanje podatkov o prometu na računu so na voljo podrobni pregledi izpiskov, ki so povezani z vnosom. Na voljo so poljubni filtri po partnerjih, dogodkih, zneskih. Vsa poročila je mogoče natisniti ali poslati po elektronski pošti. Vodenje je omogočeno za več bank in več transakcijskih računov.